onsdag 17 juni 2009

Det närmar sig

Nu är det två väldigt glada och förväntansfulla studenter (snart) som skriver här. Våra antagnings besked har kommit. Mitt drygt 2½ vecka efter Niklas, men men lite spänning har väl ingen dött av (bara nästan...puh). Mitt brev kom i går. När jag öppnade brevlådan och såg brevet ropade jag "-YES!" Sen pussade jag kuveret, SEN upptäckte jag att jag inte var ensam i trapphuset... ooops!
Men vad gör det?! Jag var ju glad, man måste väl få visa sin lycka? =P

Biljetterna är också ombokade. Tydligen har juli 31 dagar, varför nu ingen har talat om det tidigare (?)... Så nu åker vi 4th of July!! När vi kommer fram (20.19) har vi blivit lovade fest, lagom pigga och glada efter 17h flygning. Jeje, vi lär ju va tok laddade ändå. Can't wait!

På måndag bär det av till ambassaden för att fixa mitt Student VISA. Borde gå bra.

Hej då, hej då!

1 kommentar:

  1. Skönt att det verkar ordna sig med allt.
    Ha en riktigt glad midsommar!

    SvaraRadera