måndag 10 maj 2010

Fashion Show

Då är äntligen fashion showen över. Allt hårt arbete gav resultat :) Som jag tror jag berättat tidigare så blev jag utsedd till co-chair för Silent Auction, alltså skulle jag vara ansvarig. Tyvärr hade jag rätt många i min kommité som har svårt att ta ansvar så jag fick ryta till några gånger. Men allt ordnade sig och vi fick in nästan $3000 så det var rätt bra jobbat på 1½ timme.
Fick även göra debut på Runway'en haha. Men det var en upplevese det oxå.

Kul var det men om jag någon gång jobbar på en Fashion Show igen så tänker jag inte jobba med Silent Auctionen.... För mycket slit och så får man inte änns se showen (om det nu inte är bordsplacering, då är det bästa platsen att jobba på)

Jag designade nyhetsbrevet, framsida, insida, baksida:

Nu ska jag iväg och träffa Laura, dags för lite tjejsnack på Guava Beach.

I övrigt så tycker jag det är tomt här nu.... Hade sjukt kul med er (Mathilda, Marcus, Daniel och Åsa)!
Puss och Kram från oss två!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat!!!
    Och va fina ni var Anneli och Niklas!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, hoppas allt e bra därborta på anda sidan.. Tänkte kolla om du har tid o lust att hjälpa mig med headern som försvunnit...

    Puss o kram!

    SvaraRadera