onsdag 21 oktober 2009

Dagens Nyhet nr2

(gör det baklänges för nr 1 är inte helt klar än...)

Bra där Camilla D! Du är på rätt spår. Min presentations tavla om jeans som jag skrev om här blev liiiiite bättre än jag hade tänkt mig. Fick betyget "Looking Great! A" och sedan fick hela klassen rösta på de 3 som dom tyckte va bäst och sedan räknade vi ihop resultatet. Jag och min Brazilianska vän Fernanda hamnade på delad tredje plats (rätt kul att det var just vi två). Det betydde att det blev 4st som tog hem priset. En plats på Fashion klassernas utställning. Vet dock varken vart eller när men det var ju riktigt skoj! Sen tror jag det var så att det skulle vara en tävling där eller om det var alla som hamnade där som skulle få en Ribbon på sitt verk som man skulle fota och lägga till i sitt CV.

Man blir allt lite stolt =)

Nästa nyhet kommer så fort det är klart

2 kommentarer:

  1. GRATTIS ANNELI!!!! Det var jättekul att höra! Lycka till med nästa utställnign då!
    Kul med bilen oxå. Hoppas få se ett bättre foto. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Tänk vad härligt det är när det går bra! Skönt att tänka på när det tar emot. Bra jobbat!
    Nu har väl Niklas kommit hem med storvinsten antar jag :) Há dé!
    Kramar

    SvaraRadera