söndag 11 oktober 2009

Så där ja!

Då var man ÄNTLIGEN klar med helgens skolarbeten... som ska lämnas in i morgon. Här är en presentation jag gjort om jeans, vad tycks?



Nu har jag bara ett j***a online quiz kvar att göra tills på onsdag kl 11.00, min absolut största fasa. Om det finns något som kallas ångest så är det det quizet. Typ hela klassen har misslyckas på de 2 vi haft (av 6st på hela terminen), bra? Nä, inte direkt. Tyvärr är det en rätt stor del av betygen. Då får man kämpa med inlämningsuppgifterna i stället.

Nu är det middags dags. KÖTTBULLAR =) Jag var på ikea i fredags med tjejerna och passade på att handla lite mat.

Kram å hej!

3 kommentarer:

  1. BRA jobbat Anneli!!! <3

    Och du har rätt i min blogg... ;) Det är ju vårat kök nu :)
    Men tycker HAN är himla snygg där vid spisen ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser Jättebra ut i mina ögon.Hoppas lärarna tycker det oxå!Bra jobbat! Kram från mamma

    SvaraRadera
  3. Du är flitig ser jag!

    SvaraRadera