onsdag 21 oktober 2009

Ho ho, någon där?

Det vet jag allt att det är, men ni gillar verkligen att smyga runt i hemlighet. Vill ni läsa mer? Visste väl det! Då får ni allt ta och börja kommentera lite oxå. Blir lixom roligare då för både läsare och skrivare...

Gjorde det ju lite enkelt för er så att ni bara kan bocka för vad ni tycker om inlägget oxå, men det gick visst inte heller för sig :S

Kom igen nu gott folk!

Nu ska jag bege mig till skolan. TVÅ goda nyheter kommer i kväll :)

Ledtråd på nyhet 1:
Grönt och brummar

Ledtråd på nyhet 2:
Utställning på något som syns i ett tidigare inlägg

Se så gissa lite nu så ska vi se om ni hade rätt!

Puss på er

4 kommentarer:

  1. Jag väntar varje dag på spännande inlägg från landet där borta!

    A :Gissa på en bil!!!
    B: Jeans utställning?

    Kram på er!
    Camilla D

    SvaraRadera
  2. Kan det vara så att ni har köpt en bil?! Iså fall förstår vi er eftersom ni ju befinner er i bilens förlovade land.
    Har ni ställt ut era maskerad-kläder från åttio-talet ???? Hoppas inte det.
    Kör försiktigt!

    Bibi & Reine

    SvaraRadera
  3. Bil och "snygg-svensk-utställning" :)
    Puss

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja jag känner ju inte er men smygläser er blog iaf då och då och det enda jag har att "anmärka" på är att vit text på svart bakgrund inte är så vilsamt för ögonen och lätt blir jobbigt att läsa. Annars är allt finfint! :)

    Ha det super!

    Hälsningar E.T.

    SvaraRadera