lördag 12 september 2009

Firehouse!

Igår skulle grabbarna lira poker så jag ringde upp min nyfunna svenska kompis Linnéa och hennes kompis Eva och frågade om dom var sugna på att hitta på något. Det resulterade i ett besök på Firehouse. Har blivit lite av mitt favoritställe här. Det är så lagomt på något sätt, och väldigt mysigt!

Lyckades ta en hel bild :P Så det är väl lika bra att jag bjuder på den! Det underbart vackra fotot är på mig och Eva.


Idag är det plugga som gäller (för ovanlighetens skull...). Det är verkligen det som gör att man saknar jobbet. Att komma hem och slippa fortsätta jobba. När man går i skolan går man ju för sjutton i skola jämt. Hade glömt hur det var. Men vad var det vi åkte hit för? Ja, precis plugg! Då får man allt bita i det sura äpplet och glatt göra sina läxor...

Just i denna stund sitter våra kära föräldrar hemma hos Niklas föräldrar och planerar sin resa hit över en middag! Det ska bli så skoj när dom kommer hit i jul!
Nu är det väl dags för mig att återgå till pluggandet, så får vi se vad den här dagen har att bjuda på sen!
Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Ingrid, Hasse, Bibi och Reine12 september 2009 kl. 13:15

    Hej på er!
    Reine tycker att du ser blek ut Anneli, fick du inget fönsterbord?
    Vi planerar för fullt! Hur ska vi bo? Vad ska vi se? osv

    SvaraRadera