lördag 19 september 2009

Grymt!

Jäklar va bra det var! The killers alltså. Arenan (skolans basketcourt) va gigantisk!! Typ som hovet kanske, om inte större. Och det i en skola! Gaaaalet!


Förbandet var också ritkigt bra, tyvärr uppfattade vi aldrig vad dom hette. Tyckte dom sa Iceman, men jag har youtubat och youtubat utan resultat. (Jossi: Dom sjönk en låt om dig=)) Här är lite från kvällen.

Lyckades köpa våra livs första konsert t-shirts ochså, men som vanligt har vi ju inte lyckats ta något kort...Sorry folks!
Nu brunch med dom mina svenska vänner, sen får vi se vad som händer. (När katten är borta dansar råttorna på bordet...)
Puss å Hej

1 kommentar:

  1. TACK ANNELI!!! ♥♥♥♥ (och Niklas)
    För de FINA klänningarna!
    Kartongen låg i brevlådan när jag kom hem idag!!! Snacka om bra timeing ;)!!!
    Patrik bjöd ut mig på bla middag ikväll, så jag har redan använt den ena klänningen ♥!
    Se bild på FB!!
    U ROCK!!!!
    Många glada pussar och kramar från MIG ♥

    SvaraRadera