tisdag 1 september 2009

ID-kortet har kommit!

Så har äntligen mitt ID kort dimpit ner i bervlådan, härligt! Nu slipper jag äntligen släpa med mig passet vart jag än går. Tänk om man skulle bli av med det, visumet och allt är ju där i...hua! Ser bra ut i plånboken i allafall =) Tycker du inte?


Skulle gärna visa er hur det ser ut på riktigt, men jag tror inte att det är en sån bra idé att lägga ut ett id-kort på nätet. Så sorry folks!

Lite annat nytt:

Fick svar på min första uppsats vi gjorde på lektionstid två och två. Jag va lite smart och såg till att hamna tillsammans med en amerikan (annars brukar jag jobba med en brasilianska) så att det blev bra formuleringar och sånt. Jag satt å idésprutade medans han skrev, vilket teamwork! 9 poäng av 10 möjliga och då hade vi bara hunnit skriva 4 av 5 paragrafer, men läraren skrev "Good work as far as you got!"

Har precis vart å inhandlat en t-shirt till morgondagens lektion. Alla skulle ta med sig en ny t-shirt eller en jeans jacka. Jag hade inget av det så jag fick köpa mig en t-shirt. Oj vilken otur ;)

Dags att vila upp sig inför sista skoldagen på 7 dagar(!), det är nämligen Labor's day på måndag så det är ledigt.... NICE!

Puss å Hej!

4 kommentarer:

  1. Ehmm ....jao! En mage ....=) en bäbis mage, en bäbis mage vars kropp den sitter på Angelicas...trodde du visste =) ooops!
    Nästa år ska jag o en försöka oss på tjejklassikern ...så nu är de HÅRDträning som gäller ....=)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kortet ser bra ut!
    Men varför har du kvar ICA kortet?????

    Kram på er!
    Camilla D

    SvaraRadera
  3. Lovar att underrätt dig med allt tänkvärt roligt =) ahhaha!!!! Ta hand om dig!

    SvaraRadera