lördag 26 september 2009

Hörlurar + stativ + fjärrkontroll

Idag tog vi bussen upp till La Jolla för Anneli skulle köpa ett par nya hörlurar på Roxy-butiken. När vi ändå skulle dit så kollade jag upp en fotobutik som jag ville till för att kolla på stitiv till systemkameran. Det slutade med att jag köpte ett SLIK Pro 330DX- stativ och en fjärrutlösare till kameran (för att minska skakningsoskärpa så mycket som möjligt, nu behöver jag inte röra kameran för att trycka av). De flesta kameraprylarna är betydligt billigare här än hemma, hade dollarn legat på 10kr så hade det nog varit jämndyrt så nu när den ligger på knappt 7kr så får man passa på! ;)

För Anneli blev det äntligen de hörlurarna som hon har vart på väg att köpa så många gånger, men vart tvungen att vänta eftersom hon hade en kupong som gällde just nu. Se bilder.
Nu blir det tillbaks till pluggandet. Tror jag ska kliva ut på stranden, sitta å läsa lite där... :)

Kramar!

1 kommentar:

  1. Prylar är alltid roligt eller hur? :) Särskilt när man får dem lite billigare.
    Vad härligt att kunna gå ut på stranden och läsa!

    SvaraRadera