torsdag 21 januari 2010

Larvigt!

För några dar sen hittade vi en larv som kröp på diskmedelsflaskan. Igår kom det fram en till, och idag när Anneli tittade lite mer noggrant runtom i köket så hittade hon 10-15 st. Skitäckligt tyckte hon och kallade upp mig ur sängen, lite larvigt kan man tycka. Haha! GÖTEBORG! Iaf.. Jag fick bort alla larver (hoppas jag) och vi rensade bort allt i skåpet där vi tror dom kom ifrån, förmodligen ärvde vi dom av Mandalei tillsammans med allt hennes te.

I övrigt så har det regnat här för fjärde (!!!) dagen i rad och jag har äntligen skaffat mig ett gymkort! Nu ska jag bara lyckas ta mig dit några gånger också så jag kommer igång.

Kramar!

3 kommentarer:

  1. Fy, jag förstår att Anneli kallade upp dig ur sängen! Var det stora larver eller mindre än en halv centimeter?
    Det svåra med träningen är att ta första steget, lycka till!

    SvaraRadera
  2. Är det bara jag som läser hur de har det där borta i SD?

    SvaraRadera
  3. Hörde att det är regn och tornados i Kalifornien, hoppas det inte drabbar er! Har Växjö-nyheten nått er förresten? Hörde att de tagit upp det i olika talk-shows...

    SvaraRadera