tisdag 26 januari 2010

Skolstart!

Igar var det forsta dagen for Niklas i skolan, sjalv hade jag en HEL DAG kvar att lata mig innan skolan borjade. Blev inte sa mycket till latande, lyckades namligen ta mig till gymmet TVA ganger. Dutti va?

Sa idag ar det min tur, konstigt nog ar jag nervos. Varfor ar det alltid sa? Det har varit sa anda sedan man borjade i forsta klass trotts att man alltid vetat atminstande en som kommer slita i samma klass som en sjalv... skumt!
Det ar med blandade kanslor skolan borjar: 1) Skont att ha nagot att gora, 2) Trist att ha saker man MASTE gora...

Hej da, hej da!

2 kommentarer:

  1. Denna termin kommer att gå lika bra som förra! Har det slutat regna hos er nu?
    Här ska det tydligen bli snöstorm!
    Jag bara längtar efter våren!!!!
    Sol snälla! Kram på er! /Camilla

    SvaraRadera
  2. Förra terminen gick ju lysande!!! Det går säkert bra denna termin oxå!Som ni ser i föregående kommentar så väntas oväder här med! Usch, bara det inte hinner komma in tidigt imorgon bitti när jag öppnar på jobbet!?!Längtar oxå efter sol och värme.( Men vi slipper åtminstånde geggan som var innan jul, eller hur, Johanna?!)

    SvaraRadera