torsdag 14 januari 2010

Update

Idag var det dags att sätta igång och röra på fläsket(?). Pontus drog med mig ut på en löprunda runt bayen, ca 8km. Påminn mig om jag kommer på andra tankar att aldrig göra det igen! Jag är verkligen ingen långlöpare, det var minst 5.5km för långt! Ska skaffa mig ett gymkort istället och kanske ta några kortare löprundor när jag återhämtat mig om ett par veckor... :)

I övrigt så har pengarna äntligen hittat fram från CSN till mig också och vi har fått reda på alla våra betyg. Jag skrapade ihop 4 (alla) A:n och Anneli fick tre A:n och ett B, inte illa pinkat tycker vi själva! :)

Nu är det matdags!

Kram

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat!!!! Fortsätt i den stilen under V.T oxå! Lycka till! Bibi

    SvaraRadera
  2. Så ni har pluggat lite i allafalll. Det ni berättar om är ju bara nöjen! ;) Kram på er! Camilla

    SvaraRadera
  3. Grattis till fina betyg! Nu är ni väl nöjda? Det ska ni vara! Hur firade ni?

    SvaraRadera
  4. Jag har säkert frågat förut men nu frågar jag igen: Hur ser betygsskalan ut? Är det A-F, som här?

    SvaraRadera