onsdag 6 januari 2010

Välförtjänt segdag

I morse åkte vi till skolan för att få en studieförsäkran påskriven för andra gången. Dom första som vi skickade för snart 4 veckor sen verkar ha försvunnit nånstans på vägen, vilket gör att vi inte får de enormt välbehövliga pengarna av CSN som vi redan skulle ha fått. Efter skolan åkte vi förbi biltvätten och fick bilen tvättad (9 dollar för en handtvätt av ett gäng mexikanare är ett bra pris!) innan vi åkte till posten och skickade våra papper med expressbrev, hoppas det går bättre den här gången...

Efter det har vi inte gjort många knop. Min största ansträngning var när jag satte mig i bilen och åkte till biblioteket för att låna lite filmer (5 filmer i två veckor gratis är ett ännu bättre pris!). Anneli har precis åkt iväg för ett yoga pass, eller promenad eller vad det nu blev tillslut, med Linnea. Själv har jag dragit på mig förkylningen som både Anneli, Reine och Ola hade när dom var här. Taskigt att smitta mig tycker jag! ;)

Ikväll blir det potatis och korv (typ hotdogs fast med kalkon i) med majskolvar till middag. Majskolv är ju gott iaf....

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar