onsdag 27 januari 2010

Överlevde!

Som sagt igår var första dagen i skolan, Gick rätt smärtfritt måste jag säga. Ganska många kända ansikten och lärarna kom i håg mig. Hmm... är det bra eller dåligt? Jag hoppas på bra :P Ska få lära mig ett nytt program som heter InDesign, verkar lite klurigt men samtidigt ska det bli riktigt skoj!
Åkte på två uppgifter i ena klassen direkt:
1- läs ett 30 sidor och skriv förklaringar på alla key words
2- Skriv en resume och ett cover letter.

Och vad i h**** är ett cover letter? Okej, jag har googlat och tror mig ha lyckats skriva ihop vad ja ska, men herregud vad dom krånglar till det...

Nu ska jag ta en promenad innan Niklas kommer hem från skolan och vi ska åka tillbaka. Börjar kl 18.00 idag.

Tjipp!

1 kommentar:

  1. Fixade du din första uppgift du fick i skolan? Jag tror du gjorde det! Böjar skolan kl 18.00? När slutar du/ni då? Och när börjar du/ni dagen efter?
    Kämpa på! Kramar från Bibi

    SvaraRadera