lördag 23 januari 2010

The SUN is BACK!

Nu har det äääääntligen slutat regna, väntar dock en skur på tisdag men i övrigt så ska solen nu mera vara tillbaka, me like!

Tänkte bjuda på ett par bevis på vårat regnoväder, så ni fattar vad vi gått igenom den senaste tiden. Och att det inte bara har varit lite gnäll...



HÄR!
(klicka ^^^) är lite kayaking i korsningen Mission Blvd och Pacific Beach Dr

Och sen håller jag med Ingrid, är det bara hon som läser våran blogg? vilket jag vet INTE är sant... Ni är rätt många UPP TILL BEVIS! Vi vill ha kommentarer, det är liksom roligare att skriva då.
Och svaret på frågan om larverna, dom var dryga 1½ cm utsträckta... uuuuha!

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Nå, det år inte bara Ingrid som läser. Det har bara inte blivit av att skriva.Sorry! Fy sånt väder ni haft!!! Tur att det inte var så för några veckor sedan!Hur har ni klarat er själva? Har ni bara varit inne eller kar ni simmat till Mission för frukost? Kram Bibi

    SvaraRadera
  2. Det har till och med stått i DN om ert oväder!Skönt för er att det är uppehåll igen och solen tittar fram. Tack och lov slapp vi uppleva översvämningarna.
    Kram

    SvaraRadera
  3. åhå man har varit lat....ber om förlåtelse för det!
    Det var läbbiga bilder men jag hörde att ni klarat er fast ni bor så väldigt nära havet!
    Ni slipper i allafall detta iskalla väder som visst bara ska fortsätta och fortsätta......jag blir gaaaalen, jag som bara vill ha sommar! Men för mycket regn vill man ju inte ha heller.....
    Var rädda om er!
    Kram Berit

    SvaraRadera